شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط عضویت در «ماتا، متخصص مدیریت سبک زندگی و خدمات لوکس»

این شرایط در مورد تمام خدماتی که از «ماتا» دریافت می کنید و یا به «ماتا» سفارش می دهید اعمال می شود. همچنین عضویت در «ماتا» و درخواست و استفاده از خدمات آن، بدین معناست که شما این شرایط و ضوابط را مطالعه کرده، از آن اطلاع داشته و با اعمال آن بر روی تمام خدمات «ماتا» موافق هستید.

1- تعاریف و تفاسیر

1-1 در متن شرایط و ضوابط، تعاریف زیر اعمال می شود:

مزایا: مزایایی که به واسطه «ماتا» از طرف تأمین کنندگان برای مشتریان در نظر گرفته می شود.
شرایط: این شرایط و ضوابط بطور مرتب اصلاح و بروزرسانی می شوند و ملاک نسخه به روز موجود در سایت mataconcierge.ir است.
هزینه عضویت: مبلغی است که از طرف اعضاء به «ماتا» برای حق عضویت در صورت قبول درخواست عضویت طبق بند 3 پرداخت می شود.
عضو: یک شخص حقیقی یا حقوقی (نماینده معرفی شده) که به عنوان عضو در لیست اعضاء «ماتا» ثبت شده است.
عضویت: به معنای عضویت در «ماتا» است.
کارت عضویت: منظور کارتی است که طبق بند 2 در زمان تأیید عضویت به اعضاء داده می شود.
هزینه تمدید عضویت: مبلغی که برای تمید عضویت و قبل از پایان دوره عضویت و تمدید عضویت به اطلاع اعضاء رسانده می شود.
کارت پرداخت هزینه ها: طبق جزییات تعریف شده در بند 3
وب سایت: منظور سایت اینترنتی به نشانی www.mataconcierge.ir
درخواست (دستور): منظور درخواستی است که عضو از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل «ماتا» یا مرکز تماس «ماتا» بر اساس شرایط و ضوابط «ماتا» برای برنامه ریزی تأمین یک محصول یا خدمت از طریق تأمین کنندگان شخص ثالث طرف قرارداد با «ماتا»، ثبت می کند.
خدمات: منظور خدمات مدیریت سبک زندگی و خدمات لوکسی است که «ماتا» طبق مفاد و قرارداد عضویت به اعضاء خود ارائه می کند.
تأمین کننده: منظور تأمین کننده​ای است که به عنوان مامور برای ارائه محصول یا خدمات با «ماتا» قرارداد دارد و از طرف «ماتا» تأیید شده است.

1 -2 در متن شرایط و ضوابط، قوانین زیر اعمال می شود:

یک شخص شامل اشخاص حقیقی، حقوقی و نماینده اشخاص حقوقی است بدون در نظر گرفتن شخصیت قانونی مجزا.
منظور از طرف، خود او، نمایندگان شخصی، جانشینان و دارندگان حق امضاء از طرف او هستند.
در جاهایی که از کلمات شامل، عبارت از، بطور خاص و یا هر ترکیب مشابهی استفاده می شود، باید آن را بدون در نظر گرفتن خود تعریف کلمه لحاظ کرد و منظور از آن تعریف معنایی آن به هر نحوی در محل استفاده است.
منظور از نوشتن یا نوشته، ایمیل یا هر نوشته ای از طرف «ماتا» است که بطور رسمی و بر روی سربرگ با امضاء و مهر و یا آدرس ایمیل رسمی و ثبت شده باشد.

2- درخواست عضویت و کارت عضویت

1-2 تمام درخواست​های عضویت باید بر اساس تصمیم مجموعه «ماتا» و به تأیید «ماتا» برسد. این کاملاً بر اساس تصمیم «ماتا» است و «ماتا» وضیفه ندارد دلیل رد یا تأیید را به اطلاع مشتری برساند. «ماتا» باید تأیید یا رد درخواست عضویت را به اطلاع درخواست​کننده حقیقی یا نماینده درخواست​کننده حقوقی برساند.

2-2 درخواست​کننده موظف است تا اطلاعات شناسایی هویت، اطلاعات تماس و اطلاعات مورد نیاز عضویت را درست و صحیح درج کند. هرگونه اطلاعات غلط و نادرست منجر به رد درخواست می شود. همچنین اعضاء موظف هستند در صورت تغییر اطلاعات وارد شده در زمان ارسال درخواست، مراتب را به اطلاع «ماتا» برسانند و تأیید دریافت را کسب کنند.

3-2 «ماتا» در حال حاضر تنها در کشور ایران و شهر تهران دفتر دارد. بنابراین درخواست​کنندگان باید از طریق دفتر ایران اقدام به درخواست عضویت کنند. در صورت افتتاح دفاتر در شهرها یا مناطق دیگر دنیا، «ماتا» آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

4-2 «ماتا» تأیید عضویت شما را از طریق کارت عضویت و مدارک عضویت در اولین فرصت پس از تأیید وصول هزینه عضویت به اطلاع شما می​رساند.

5-2 عضویت شما صرفاً برای استفاده شما است. این وظیفه شما است که مطمئن شوید کسی جزء شما یا نماینده معرفی شده شما از عضویت شما استفاده نکند.

6-2 دسترسی به پنل اعضاء در سایت mataconcierge.ir از طریق ترکیب نام کاربری و رمز عبور است. بنابراین حفظ و نگهداری امن این اطلاعات کاربری برعهده شما است. همچنین شما با عضویت در «ماتا» وظیفه دارید تا هرگونه سوءاستفاده از نام کاربری و رمز عبور خود را در هر زمان که احساس کردید به اطلاع «ماتا» برسانید.
7-2 ما تمام تلاش خود را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت تا اطلاعات شما امن و دور از دسترس افراد ناشناس و غیر مسئول قرار داشته باشد. مطلع باشید که تمام اطلاعات شما در سرورهای امن ما ذخیره می شوند. همچنین تمام تراکنش​های مالی که از طریق ما یا شخص سوم انجام می شود، با استاندارد SSL رمزگذاری شده اند.
8-2 شما باید دزدیده شدن کارت عضویت یا مفقود شدن آن را از طریق ایمیلhelp@mataconcierge.ir یا مرکز تماس در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع «ماتا» برسانید.

3- حق عضویت، انصراف و تمدید عضویت

1-3 برای سال اول عضویت، هزینه عضویت باید پس از تأیید درخواست شما به اطلاع شما رسیده و از جانب شما پرداخت شود. هرگونه افزایش یا کاهش در هزینه عضویت یا هزینه تمدید در سال​های بعد به طور عمومی یا قبل از پایان دوره عضویت به اطلاع اعضاء می رسد.
2-3 لازم است تا بدانید حق عضویت شما تنها برای ارائه خدمات و پاسخگویی به درخواست​های شما بر اساس بندهای 3-4، 3-5 و 3-11 بوده و غیرقابل بازگشت است. حق عضویت شما هزینه های ما را پوشش می دهد در هیچ حالت قابل بازگشت یا هزینه کردن برای اجرای درخواست​های نیست.
3-3 شما می توانید تا 14 روز از زمان تأیید عضویت خود نسبت به انصراف از درخواست اقدام کنید (دوره انصراف) و باید درخواست انصراف خود را به صورت مکتوب به ما اعلام کنید.
4-3 در صورت انصراف از عضویت در دوره انصراف، وجه هزینه عضویت با کسر رقم ناچیزی بابت خدمات در مدت کوتاه عضویت، به شما بازگردانده می شود.
5-3 «ماتا» این حق را برای خود محفوظ می داند تا به هر دلیل موجهی از جانب خود عضویت شما را کنسل کرده یا به حالت تعلیق درآورد. در صورتی که «ماتا» به دلیل موجهی عضویت هر یک از اعضاء را کنسل کند موظف است تا با محاسبه زمان باقی مانده از عضویت یک ساله، باقی وجه را بر اساس روزهای باقی مانده نسبت به یک سال به عضو بازگرداند.
6-3 حق عضویت در صورت تأیید عضویت و یا قبل از سررسید سالانه پایان عضویت (تمدید عضویت) بطور کامل توسط «ماتا» بر اساس فاکتور صادر شده دریافت می شود.
7-3 هزینه تمدید عضویت در صورتی که اطلاعات حساب شما در اختیار «ماتا» باشد و «ماتا» اجازه برداشت از حساب شما را داشته باشد، ما این حق را برای خود محفوظ می دانیم تا در هر زمانی از دوره 28 روزه مانده به پایان عضویت، هزینه عضویت را برداشت کنیم. همچنین این به شما اطلاع داده خواهد شود.
8-3 در صورت عدم تمایل به تمدید عضویت، شما باید حداقل 30 روز مانده به پایان عضویت ما را از این تصمیم مطلع کنید.
9-3 اگر بر اساس بند 3-8 شما ما را مطلع نکنید، «ماتا» این حق را دارد تا حق عضویت را برداشت کند.
10-3 «ماتا» این حق را برای خود محفوظ می داند تا در صورت محقق نشدن هر یک از شرایط پرداخت، هر گونه سرویس دهی به عضو را قطع کند.
11-3 «ماتا» براساس در خواست شما ممکن است اقدام به خرید محصول یا سرویس کند. در این حالت شما باید اجازه دسترسی به اطلاعات حساب خود و برداشت وجه را برای «ماتا» صادر کنید.

4- تأمین خدمات

1-4 «ماتا» وظیفه دارد تا در طول مدت دوره عضویت بر اساس درخواست اعضاء به آن ها خدمت رسانی کند. این درخواست​ها نباید «ماتا» را در موقعیت قرار دهد که مجبور باشد عملی خلاف قوانین ایران، قوانین بین المللی، استانداردها، قوانین عرفی یا هر عملی که به نظر مجرمانه بیاید، انجام دهد.
2-4 «ماتا» باید تمام تلاش خود را بطور معقول در تأمین خدمات در زمان مقرر بکار گیرد. اما از آنجایی که زمان​ها تقریبی هستند، هیچ خدماتی نباید با شرط زمان مشخص درخواست شود و خدماتی که زمان شرط اصلی آن ها باشد مورد قبول برای انجام توسط «ماتا» نیستند.
3-4 «ماتا» با اطلاع و کسب تأیید مشتری و در صورتی که ماهیت و کیفیت درخواست خدمات تغییر نکند، باید تغییرات لازم را مطابق قوانین و ایمنی مورد تأیید قوانین در خدمات درخواست شده بدهد تا قابل انجام باشند.
4-4 خدمات «ماتا» به زبان فارسی، انگلیسی و هر زبان دیگری که در سایت معرفی شده است، انجام می شود.
5-4 درخواست​های شما در هر زمانی از شبانه روز توسط «ماتا» رسیدگی خواهند شد. بسته به زمان و نوع درخواست هرکدام از پرسنل «ماتا» ممکن است پاسخگوی شما باشند.
6-4 لازم است تا بدانید «ماتا» این حق را برای خود محفوظ می داند تا کمیسیون از تأمین​کننده درخواست شما برای خود دریافت کند. هرچند ممکن است در برخی موارد و به انتخاب خودمان آن را با سفارش​دهنده سهیم شویم.
7-4 تماس​های تلفنی با مجموعه «ماتا» ممکن است برای آموزش و کنترل کیفیت ضبط شوند.
8-4 «ماتا» باید خدمات را با دقت و مهارت بالا و معقول و نیز امکان​سنجی انجام دهد. این فرایند معقول و منطقی بر اساس درخواست شما و بستگی به زمان تعیین می شود.
9-4 رستوران ها

در صورت استفاده از سرویس رزرو رستوران و درخواست از ماتا برای پرداخت هزینه، شما باید اجازه برداشت از حساب را با «ماتا» بدهید. طبیعتاً هزینه پرداخت شده توسط ما بستگی به فاکتور رستوران برای شما و هزینه های جانبی تعیین شده توسط رستوران مانند سرویس و کنسلی دارد.
«ماتا» این حق را برای خود محفوظ می داند تا درخواست رزرو رستوران را برای اعضایی که مرتبا رزروهای خود را کنسل می کنند یا آن را محترم نمی دانند، رد کند.

10-4 بلیط​ها,

«ماتا» ممکن است قادر باشد از طریق یکی از شرکای کاری خود، برای شما بلیت همایش​هایی را که بلیط​های آن ها فروخته شده اند، تهیه کند. لطفاً در نظر داشته باشید در صورت درخواست برای چنین سرویسی، شما توافق خود را با پرداخت بهای اضافه برای بلیت که ممکن است شامل حق سرویس «ماتا» هم باشد اعلام کرده اید. این بدلیل اهمیت اجرای درخواست شما برای «ماتا» است. همچنین در نظر داشته باشید چون «ماتا» فروشنده بلیت نیست، به همین علت مسئول تحقق قطعی سفارش شما نمی تواند باشد.
تمام بلیت​ها و فروشنده​های بلیت (در تراکنش به عنوان فروشنده معرفی شده است) قوانین و شرایط خود را دارند که پیشنهاد می کنیم آن ها را مطالعه کنید. بعضی از آن ها ممکن است سرویس بازگشت پول را پس از تکمیل خرید نداشته باشند. بنابراین «ماتا» نمی تواند به شما هزینه بازگرداند یا درخواست بازگشت هزینه را بکند.
در صورت کنسل شدن همایش توسط برگزار کننده یا هنرمند، تنها ممکن است هزینه رسمی درج شده بر روی بلیت باز گردانده شود.

5- ثبت درخواست یا سفارش

1-5 ثبت سفارش می تواند از طریق مرکز تماس، وب سایت و یا اپلیکیشن رسمی «ماتا» انجام شود.
2-5 اعضاء باید با دفتر اصلی مربوط به منطقه خود (در حال حاضر دفتر تهران-ایران) برای هماهنگی درخواست​هایشان تماس بگیرند.
3-5 به دلایل منطقی «ماتا» این حق را برای خود محفوظ می داند تا هر زمانی که صلاح بداند هر یک از سرویس​های خود را کنار گذاشته و هر درخواستی را به دلایل خود قبول نکند.
4-5 اگر «ماتا» قادر یا موظف به انجام یک درخواست نباشد، آن را در اولین زمان ممکن به اطلاع عضو می رساند.
5-5 شما مسئول صحت اطلاعاتی هستید که برای سفارش سرویس، محصول، رزرو و غیره در اختیار ما می گذارید. این شامل اطلاعات حساب بانکی، مالکیت کارت بانکی و موجودی کافی برای سفارش شما هم می شود.
6-5 گاهی اوقات تدارکات مربوط به انجام یک سرویس ممکن است شامل هزینه سرویس بیشتر از معمولی از جانب «ماتا» شود. در این صورت شما باید به ما اجازه بدهید تا این هزینه اضافه را با اطلاع شما و با درج در فاکتور، در زمان پرداخت از حساب شما کسر کنیم.

6- لغو سفارش، بازگشت وجه و بازگشت محصول

1-6 لازم است تا اعضاء بدانند قرارداد فروش محصول یا دریافت خدمات که بابت ثبت سفارش آن ها از طریق «ماتا» محقق می شود، تنها میان آن ها و تامین​کننده است و «ماتا» بخشی از این قرارداد نیست و تنها به عنوان مامور پیگیری و ثبت سقارش عمل می کند. بنابراین با لغو سفارش طبق قوانین تامین‏کننده اقدام می شوند و به تصمیم آن بستگی دارد.
2-6 اگر به هر علتی ثبت سفارش برای یک محصول یا خدمات در دسترس نباشد، «ماتا» ممکن است جایگزینی با همان مشخصات و استاندارد به شما معرفی کند. این انتخاب شخص شما است تا پیشنهاد را قبول یا رد کنید و یا بازگشت وجه پرداخت شده به تامین​کننده را بخواهید.
3-6 تمام مشخصات هر محصول یا خدمتی بر روی سایت «ماتا» یا در اطلاع​رسانی​های از طرف «ماتا» با تأیید تامین​کننده است و «ماتا» مسئول اطلاعات غلط و نادرست نیست.
4-6 پرداخت هزینه هر محصول یا خدماتی باید بلافاصله پس از تأیید دریافت سفارش توسط تامین​کننده پرداخت شود.
5-6 اعضاء باید مطلع باشند قوانین بازگشت یا تعویض محصول یا سرویسی که بر اساس سفارش عضو مستقیماً از تامین​کننده تهیه شده اند، طبق قوانین تامین​کننده است. ممکن است تامین​کننده، سرویس تعویض یا بازگشت محصول را همیشه نداشته باشد.در مواردی که محصول یا خدماتی خاصی از طرف عضو درخواست می شود، «ماتا» موظف است شرایط بازگشت محصول یا سرویس یا تعویض آن را به اطلاع عضو برساند تا مسئولیتی متوجه «ماتا» در مورد قوانین تعویض یا بازگشت نباشد.
6-6 این به عهده عضو است تا صحت و سلامت بازگشت محصول به تامین‏کننده را تضمین کند. پیشنهاد ما استفاده از سیستم حمل و نقل معتبر و قابل رهگیری و پیگیری است. این سرویس از طریق «ماتا» با دریافت هزینه قابل انجام است.
7-6 به محض اطلاع از انجام فرایند بازگشت توسط تأمین​کننده، ما شما را آگاه خواهیم کرد.
8-6 در مورد بازگشت مالیات محصولاتی که از کشورهای خارج از ایران تأمین می شوند، «ماتا» مسئولیتی برای بازگشت وجه آن ندارد. هرچند به عنوان خدمات اضافه، برای بازگرداندن هزینه مالیات به عضو تلاش می کنیم.
9-6 در صورتی که عضو در زمان مورد نظر در آدرس تعیین شده برای دریافت سفارش خود نباشد، ممکن است هزینه اضافه​ای بایت ارسال مجدد سفارش لحاظ شود.

7- تامین​کنندگان

1-7 تأمین​کنندگان مسئول ارسال یا تأمین سفارش شما از طریق ما هستند. این وظیفه ماست تا با آن ها در ارتباط باشیم و صحت انجام سفارش شما را پیگیری کنیم. با توجه به سیاست «ماتا» در مورد شبکه تأمین​کنندگان خود، ما بطور معمول ارتباط میان اعضاء و تامین​کنندگان را برقرار نمی کنیم. مگر در حالتی که با صلاح​دید ماتا این ارتباط لازم باشد. مانند بازگشت محصول و غیره.
2-7 قوانین و شرایط تامین​کنندگان ممکن است به صورت موردی به سفارش ثبت شده توسط شما تحمیل شود. در این حالت این قوانین و شرایط باید در زمان ثبت سفارش به اطلاع شما برسند.
3-7 لازم به ذکر است مزایا و تخفیفات تامین​کنندگان همیشگی نیست و ممکن است موردی و بدون اطلاع​رسانی تغییر کنند.
4-7 در صورتی که اجرا یا کیفیت اجرا هر یک از تعهدات «ماتا» تحت شرایط زیر بابت تأخیر، بی​توجهی، اشتباه عضو یا ضعف عضو در تأمین نیازهای اولیه عضویت، دچار تأخیر یا مشکل بشود:
«ماتا» بدون محدود کردن سایر اختیارات و راه​حل​ها این حق را برای خود محفوظ می داند تا ارائه خدمات به عضو را تا محقق شدن شرایط اولیه عضویت معلق کند.
«ماتا» نباید مسئول هیچ هزینه یا کاستی​ای شناخته شود که بطور مستقیم یا غیر مستقیم بابت مفاد بند 7-5 به علت ناتوانی در ارائه خدمات به مشتری تحمیل شده است.

8- محدودیت​های مسئولیت

1-8 در هیچ یک از شرایط زیر مسئولیتی متوجه «ماتا» نخواهد بود:

مرگ یا صدمه به اشخاص بر اثر سهل​انگاری آن ها یا سهل​انگاری کارمندان و پیمانکاران آن ها.
کلاهبرداری یا سوءتفاهم منجر به ضرر و زیان
عدم رعایت قوانین تجارت کشور ایران و قوانین بین المللی و قوانین کشور مرجع محصول یا خدمات

2-8 با توجه به بند 8-1:

«ماتا» را نباید بطور کلی نسبت به اعضاء چه در قرارداد، جریمه (شامل سهل​انگاری)، نقض وظایف قانونی و غیرقانونی در قبال از دست دادن سود، از دست دادن کسب و کار، از بین رفتن حسن شهرت و نمونه های مشابه، از دست دادن پس​پس انداز، از دست دادن محصولات و لوازم و قرارداد یا خسران ناشی از دست رفتن یا خرابی اطلاعات چه به صورت مستقیم و غیرمستقیم و چه حالت خاص و تغییر قیمت​ها و فورس ماژور و مسائل اقتصادی ملی و بین المللی مسئول دانست؛ و
تمام مسئولیت «ماتا» نسبت به اعضاء در عوض ضرر و زیان و خسرانی که مرتبط با عضویت آن ها باشد چه در قرارداد، جریمه (شامل سهل​انگاری)، نقض وظایف قانونی و غیرقانونی و غیره تنها محدود به کل ارزش حق عضویت سالانه آن ها است.

3-8 قرارداد شما برای خدمات و محصولات با تامین​کننده است و «ماتا» تنها به عنوان یک واسط یا مامور عمل می کند (مگر تامین​کننده ماتا باشد یا محصول یا خدمات به صورت غیر مستقیم ارائه شده باشد.) و تامین​کننده مسئول تمام حقوق و جبران خسارات شما است.
4-8 شما لازم است مطلع باشید قرارداد میان شما و تامین​کننده مستقل از «ماتا» است. «ماتا» اعلام می دارد که مسئول هیچ گونه ضرر و زیانی که متوجه شما یا تامین​کننده شود -بدون توجه به اینکه «ماتا» واسط بوده یا نه- نیست و تنها طرفین قرارداد مسئول شناخته خواهند شد.
5-8 به جز مواردی که به صراحت در این شرایط مطرح شده است، تمام ضمانت ها، شرایط و سایر شرایط مندرج در قانون یا قانون عرفی که خارج از این شرایط است، طبق محدوده و تعریف قانون مجاز و معتبر شناخته شده و عمل می شود.
6-8 خارج از محدوده قوانین، شرایط بند 8 مورد قبول است و اعمال می شود.

9- محدوده زمانی شرایط

1-9 تمام این شرایط از زمان تأیید درخواست عضویت شما در «ماتا» قابل اعمال هستند. این شرایط در طول مدت عضویت شما و تا پایان دوره عضویت یا قطع آن قابل اعمال خواهند بود.

10- شرایط عمومی و اضطراری

1-10 خدمات «ماتا» و عضویت شما بر اساس شرایط و قوانین «حریم شخصی» که در سایت به آدرس mataconcierge.ir/privacy_policy
قابل مشاهده است، انجام می شود. این قوانین در مورد هر گونه اطلاعاتی که ما از شما در اختیار داریم اعمال می شود.
2-10 هرگونه فعالیت اعضاء که به «ماتا»، شبکه اعضاء، زیرساخت «ماتا» و تامین​کنندگان آنچه بصورت الکترونیکی، اینترنتی یا فیزیکی صدمه وارد کرده یا مالکیت «ماتا» و کارکرد آن را به هر صورت تحت تأثیر قرار داده و حریم خصوصی اعضاء و اطلاعات «ماتا» را تهدید کند، ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. در این موارد «ماتا» این حق را برای خود محفوظ می دارد تا عضویت فرد خاطی را تا معلوم شدن نتیجه شکایت تعلیق کرده و جلوی ارائه خدمات به او را بگیرد.
3-10 چه در دوره عضویت و چه پس از آن، انتقال هر گونه اطلاعات از شبکه و ساختار کاری «ماتا» به غیر ممنوع بوده و مصداق اعمال مجرمانه تلقی می شود و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد.
4-10 ملاک تمام خدمات «ماتا»، قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است و با هر وضعیتی که به آن پرداخته نشده است بر اساس این قوانین رفتار خواهد شد.
5-10 «ماتا» و خدمه آن تعهدی در قبال موقعیت اضطراری یا اورژانسی اعضاء نداشته و لازم است عضو و هر کسی در این مواقع بر اساس قانون و عرف جامعه از پلیس، اورژانس، آتش​نشانی و مشابه آن تقاضای کمک کند. همچنین «ماتا» مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از استفاده از محصولات یا خدمات گرفته شده از تامین​کننده بر اساس خواسته عضو ندارد و این بر عهده تامین​کننده و طبق قوانین و ادعای او است. بدیهی است هرگونه ضرر و زیانی ناشی از سوءاستفاده اعضاء از محصول یا خدمات صرفاً بر عهده او بوده و «ماتا» مسئولیتی در قبال آن ندارد.

11- شرایط اضطراری و خارج از کنترل

1-11 تمامی خدمات «ماتا» و شرایط و ضوابط فوق و غیره در زمان شرایط اضطراری مانند جنگ، زلزله، سیل، شورش، تحریم و یا هر واقعه​ای که شرایط خدمت​زسانی را مختل کرده و شرایط خاص تلقی شود، ملقی شده و «ماتا» تعهدی در این موارد در قبال اعضاء ندارد.
2-11 ارائه خدمات و محصولات از طریق تامین​کنندگان خارج از ایران ممکن است تحت تأثیر تحریم​ها، قطع ارتباط مالی، اینترنتی، تلفنی و یا تغییرات ارز؛ غیرممکن یا با افزایش هزینه همراه شود. در این موارد «ماتا» تعهدی در قبال ارائه این گونه خدمات نداشته و این حق را برای خود محفوظ می داند تا رفع مشکل این خدمات را بدون اعلام قبلی از لیست خدمات خود حذف کند. بدیهی است ملاک خدمات قابل ارائه، لیست موجود در سایت اینترنتی mataconcierge.ir در زمان درخواست سرویس است.