آیا ماتا یک فروشگاه اینترنتی است؟

خیر. ما در ماتا خواسته اعضاء خود را با بهترین کیفیت و سرعت مهیا می کنیم. در ماتا محصولی مستقیماً فروخته نمی شود. ما تنها با استفاده از روابط بسیار گسترده بین المللی خود یک سرویس لوکس و خاص را به اعضاء​مان ارائه می کنیم. این سرویس شامل محصولات، خدمات و ارتباطات است.

عضویت در ماتا چگونه است؟

با توجه به ماهیت خاص و لوکس خدمات ماتا، عضویت در ماتا با پرداخت حق عضویت سالانه است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مشتریان ماتا چه افرادی هستند؟

مشتریان ماتا هم افراد حقیقی و هم حقوقی هستند. مجموعه کامل خدمات ماتا به نحوی است که تمام نیازهای لوکس و خاص افراد و مؤسسات را به راحتی پوشش می دهد.

آیا لیستی از مشتریان ماتا وجود دارد؟

در ماتا اولویت اول ما جامعه اعضاء ماتا هستند. بنابراین طبق توافقنامه محرمانگی و حریم شخصی، ما به هیچ وجه نام و مشخصات هیچ یک از اعضاء خود را بطور عمومی و خصوصی اعلام نمی کنیم. این امر تا آن حد برایمان مهم است که حتی تأمین کنندگان ما هم از هویت اعضاء ما اطلاعی نداشته و نخواهند داشت. بنابراین ما هیچ گونه استفاده تبلیغاتی از هویت اعضاء حقیقی و حقوقی خود نمی کنیم.

آیا لیستی از تأمین کنندگان ماتا وجود دارد؟

تأمین کنندگان و پیمانکاران همکار ماتا هسته اصلی خدمات با کیفیت ما را تشکیل می دهند. مجموعه تأمین کنندگان ما دائماً در حال تغییر و گسترش هستند. ما برای هم خدمت یا محصولی تأمین کنندگان مختلف و متنوعی داریم. بنابراین ارائه یک لیست مشخص ممکن نیست.

آیا لیستی از خدمات ماتا وجود دارد؟

بله. عناوین کلی خدمات ما در گروه های مختلف از طریق وب سایت در دسترس است. اما لیست جزئی به صورت کامل و به روز از طریق پنل کاربری اعضاء در اختیار آن ها قرار دارد. البته توجه داشته باشید این لیست دائماً در حال کامل شدن است. زیرا ما پیوسته شبکه تأمین کنندگان و خدمات خود را توسعه می دهیم. بنابراین ممکن است لیست عمومی با لیست در دسترس اعضاء کمی تفاوت داشته باشد. ملاک خدمات ما لیست پنل کاربران است.

آیا می توان به عنوان تأمین کننده با ماتا همکاری کرد؟

بله. ما همواره در حال توسعه شبکه تأمین کنندگان خود هستیم. بنابراین از طریق لینک پایین صفحه وب سایت و یا شماره تماس ****** با ما تماس بگیرید.

قوانین و محدوده خدمات ماتا بر چه اساسی است؟

در حال حاضر خدمات ما برای اعضاء در کشور ایران بهینه سازی شده است. هر چند محدودیتی از طرف ما برای ارائه خدمات به کشورهای دیگر وجود ندارد. قوانین عمومی حاکم بر نوع خدمات ما بر اساس قوانین بین المللی و قوانین کشور ایران است. همچنین جزییات بیشتر در مورد شرایط خدمات از طریق وب سایت در اختیار عموم قرار دارد. علاوه بر این، اعضاء از طریق پنل کاربری و مرکز تماس می توانند توضیحات بیشتر را دریافت کنند.

آیا ماتا در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد؟

بله. ما در شبکه های اجتماعی محدودی به صورت رسمی فعالیت داریم. هرچند اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی صرفاً برای اعضاء است. بنابراین دسترسی به صفحات و مطالب منتشر شده توسط ماتا در شبکه های اجتماعی بطور عمومی قابل دسترس نیستند.